Ciemiorek Ewa – logopeda, neurologopeda
Pracuje z uczniami z klas 0–7
Zajmuje się diagnozą logopedyczną i pracą terapeutyczną dotyczącą zaburzeń komunikacji językowej i artykulacji.
Wspiera rodziców i nauczycieli w obszarze problemów dotyczących mówienia i rozumienia mowy.
Od 2016 prowadzi trening słuchowy dla uczniów klas 7. Celem treningu jest stymulowanie uwagi i pamięci słuchowej dotyczącej wszelkiego rodzaju dźwięków, w tym dźwięków mowy, a także rozwijanie języka i komunikacji.
Chmielewski Łukasz – pedagog, terapeuta pedagogiczny
Pracuje z uczniami z klas 0-6
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego. Na co dzień pedagog specjalny. Od roku szkolnego 2022/23 prowadzi zajęcia dla dzieci i młodzieży z trudnościami edukacyjnymi w Sopockiej Autonomicznej Szkole Podstawowej.
chmielewski.lukasz@gfo.pl
Paulina Jakubowicz - pedagog, diagnosta
Pracuje z uczniami z klas 0-8
Zajmuje się diagnostyką dzieci i dorosłych, prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia dla dzieci oraz młodzieży z trudnościami edukacyjnymi. Podczas konsultacji, szkoleń i warsztatów wspiera uczniów, ich rodziców oraz nauczycieli w obszarze edukacji i wychowania.
Adrianna Okonkowska – psycholog
Pracuje z uczniami z klas 0-3
Udziela wsparcia psychologicznego dzieciom w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb. Organizuje warsztaty mające na celu rozwój umiejętności społeczno-emocjonalnych. Prowadzi konsultacje indywidualne z rodzicami oraz nauczycielami.
Małgorzata Wyszogrodzka - psycholog, trener uważności
Pracuje z uczniami z klas 4-5 i 6b
Absolwentka psychologii w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Pracuje indywidualnie i grupowo z dziećmi i młodzieżą, prowadzi konsultacje dla rodziców oraz nauczycieli. Jest autorką innowacji pedagogicznej „Kompetencje osobiste i społeczne”. Jej zainteresowania zawodowe skupiają się wokół uważności i odporności psychicznej
wyszogrodzka.malgorzata@gfo.pl
Artur Lewandowski – psycholog, doradca zawodowy
Pracuje z uczniami z klas 6a i 7-8
Wspiera uczniów przeżywających trudności m.in. w relacjach z rówieśnikami lub w radzeniu sobie z obowiązami szkolnymi. Prowadzi zajęcia psychoedukacyjne, pomagające młodzieży w lepszym poznawaniu siebie. Zajmuje się diagnozą psychologiczną uczniów doświadczających niepowodzeń szkolnych.
Poprzez konsultacje indywidualne i psychoedukację, wspiera nauczycieli oraz rodziców, którzy chcą lepiej rozumieć swoje relacje z młodzieżą.