Ewa Ciemiorek – logopeda, neurologopeda
Pracuje z uczniami z klas 0–7
Zajmuje się diagnozą logopedyczną i pracą terapeutyczną dotyczącą zaburzeń komunikacji językowej i artykulacji.
Wspiera rodziców i nauczycieli w obszarze problemów dotyczących mówienia i rozumienia mowy.
Od 2016 prowadzi trening słuchowy dla uczniów klas 7. Celem treningu jest stymulowanie uwagi i pamięci słuchowej dotyczącej wszelkiego rodzaju dźwięków, w tym dźwięków mowy, a także rozwijanie języka i komunikacji.
Urszula Rodzik – pedagog, terapeuta pedagogiczny, diagnosta
Pracuje z uczniami z klas 0-8
Specjalizuje się w diagnozie pedagogicznej (w tym diagnozie kompetencji matematycznych). Prowadzi działania z zakresu profilaktyki trudności edukacyjnych.
Wspiera rodziców oraz nauczycieli w obszarze uzdolnień i trudności edukacyjnych dzieci. Prowadzi indywidualne konsultacje z zakresu specyficznych trudności w uczeniu się (w tym trudności w uczeniu się matematyki).
Aneta Szulc (Mielcarska) – pedagog, terapeuta pedagogiczny, opiekun klasy 1a w Sopockiej Autonomicznej Szkole Podstawowej
Pracuje z uczniami z klas 0-6.
Specjalizuje się w pracy terapeutycznej z dziećmi wykazującymi specyficzne trudności w uczeniu się. Prowadzi działania z zakresu profilaktyki trudności edukacyjnych. Wspomaga uczniów w przezwyciężaniu niepowodzeń szkolnych i edukacyjnych. Pracuje z dziećmi z trudnościami w pisaniu oraz czytaniu.
Wspiera rodziców oraz nauczycieli w obszarze problemów edukacyjnych dzieci. Prowadzi indywidualne konsultacje z zakresu specyficznych trudności w uczeniu się.
Adrianna Okonkowska – psycholog
Pracuje z uczniami z klas 0-3
Udziela wsparcia psychologicznego dzieciom w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb. Organizuje warsztaty mające na celu rozwój umiejętności społeczno-emocjonalnych. Prowadzi konsultacje indywidualne z rodzicami oraz nauczycielami.
Pracuje z uczniami z klas 4-5 oraz 7
Udziela wsparcia psychologicznego uczniom. Prowadzi zajęcia rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne. Organizuje warsztaty psychoedukacyjne dostosowane do aktualnych potrzeb uczniów. Pomaga dzieciom i młodzieży w pokonywaniu napotkanych trudności. Prowadzi konsultacje z rodzicami.
berndt.aleksandra@gfo.pl
Artur Lewandowski – psycholog, diagnosta
Pracuje z uczniami z klas 6 i 8
Wspiera uczniów przeżywających trudności m.in. w relacjach z rówieśnikami lub w radzeniu sobie z obowiązami szkolnymi. Prowadzi zajęcia psychoedukacyjne, pomagające młodzieży w lepszym poznawaniu siebie. Zajmuje się diagnozą psychologiczną uczniów doświadczających niepowodzeń szkolnych.
Poprzez konsultacje indywidualne i psychoedukację, wspiera nauczycieli oraz rodziców, którzy chcą lepiej rozumieć swoje relacje z młodzieżą.
Godziny pracy Poradni Osiek w roku szkolnym 2020/2021
|
poniedziałek |
wtorek |
środa |
czwartek |
piątek |
Ewa Ciemiorek |
810-1310 |
810-1310 |
810-1310 |
810-1310 |
810-1310 |
Urszula Rodzik |
- |
830-1430 |
- |
1130-1430 |
- |
Aneta Szulc |
1340-1600 |
1520-1600 |
1445-1600 |
1255-1600 |
- |
Adrianna Okonkowska |
- |
830-1330 (gabinet) |
830-1330 (gabinet) |
830-1230 (gabinet) |
830-1130 (gabinet) |
Aleksandra Berndt |
- |
830-1230 (gabinet/online) |
830-1230 (gabinet/online) |
1030-1430 (gabinet/online) |
800-1200 (gabinet/online) |
Artur Lewandowski |
800-1200 (gabinet/online) |
800-1400 (gabinet/online) |
800-1000 (gabinet/online) |
800-1100 (gabinet/online) |
- |